Jak požádat o službu

Potřebné dokumenty

Datum zveřejnění Název dokumentu Typ souboru Velikost souboru
23. 03. 2020 ŽÁDOST O POSKYTNUTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY .rtf 1 MB
23. 03. 2020 Vyjádření lékaře k žádosti nevztahuje se ke službě Sociálně terapuetická dílna .xls 23 kB
23. 03. 2020 Informace o zpracování osobních údajů .rtf 1 MB
23. 03. 2020 Souhlas se zpracování kontaktní osoby .rtf 55 kB
20. 04. 2020 Lékařský posudek (předkládá se při nástupu) nevztahuje se ke službě Sociálně terapeutická dílna .pdf 439 kB

Postup Podání Žádosti a nástupu do Zahrady

1.

Máte zájem o naši službu?

  • Přijďte se k nám podívat. Pokud nemůžete stačí zavolat, my Vám zodpovíme Vaše otázky.
  • Popovídáme si, provedeme Vás Zahradou a společně vybreme službu, která Vám bude nejvíce vyhovovat.
  • Může se stát, že službu, kterou hledáte Zahrada neposkytuje, nevadí, poradíme Vám, na koho se obrátit.

 
2.

Jak podat žádost?

Pokud si některou službu v Zahradě vyberete je nutné vyplnit žádost a další formuláře. Najdete je v úvodu této stránky, případně v sekci dokumenty.
Pokud nemáte přístup k tiskárně, vše potřebné Vám vytiskneme.
Rádi Vám s vyplněním žádosti pomůžeme.
Až budete mít vše hotové je nutné nám žádost a další dokumenty  (vyjářední lékaře, souhlas se zpracováním osobních údajů) předat, a to
3.

Co se děje po podání žádosti?

Vaše žádost je zařazena do evidence. Vedoucí požadované služby se s Vámi spojí a dohodnete si termín sociálního šetření.
Co to znamená?
Navštíví Vás společně se  sociální pracovnicí a zdravotní sestrou. Přijedou za Vámi právě tam, kde nyní žijete. Účelem návštěvy je, aby zjistily všechny Vaše potřeby, požadavky. Velmi podrobně Vám také vysvětlí, jak u nás služba probíhá a zodpoví všechny Vaše otázky.
Zároveň Vám sdělí, předpokládaný termín možného nástupu.
4.

Uzavření smlouvy

Před nástupem do Zahrady, nejpozději v den nástupu,  musí být uzavřena smlouva službě. Je pro nás důležité, abyste celému obsahu smlouvy rozuměli, vše Vám rádi vysvětlíme. Smlouva je pro Vás připravena i v jednoduchém čtení, obdržíte ji včas, abyste měli dostatek času na její prostudování.
Je nutné, abyste nám před uzavřením smlouvy předložili lékařský posudek. Tiskopis najdete na této stránce v odkazu potřebné dokumenty. Vyplní Vám ho praktický lékař  a nesmí být starší než 90 dnů.
Vzor smlouvy najdete v sekci dokumenty

 

 

5.

Nástup do Zahrady

Nejdříve se Vám bude věnovat vedoucí Vaší služby. 
Seznámíte se s pracovníky jak ve Vaší službě, tak s pracovníky celého zařízení a s ostatními klienty. Projdete si celé zařízení.
Na vše budete mít dostatek času.
Váš klíčový pracovník s Vámi podrobně projedná plán služby,  zjistí co Vás nejvíce baví, o jaké aktivity máte zájem tak, aby Vám plán služby byl ušitý na míru.


 

Kdy vás nemůžeme přijmout?

Důvody vylučující uzavření smlouvy o poskytování sociální služby dle § 91 ods.3 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách:

  • neposkytuje sociální službu, o kterou osoba žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob  v registru poskytovatelů sociálních služeb,
  • nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou osoba žádá,
  • zdravotní stav osoby, která žádá o poskytnutí pobytové sociální služby, vylučuje poskytnutí takové sociální služby; tyto zdravotní stavy stanoví prováděcí právní předpis,
  • osobě, která žádá o poskytnutí sociální služby, vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy.
 

Důvody vylučující poskytnutí služby dle §36 vyhlášky 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů:

  • zdravotní stav vyžaduje poskytování ústavní péče ve zdravotnickém zařízení,
  • osoba není schopna pobytu v zařízení sociálních služeb z důvodu akutní infekční nemoci,
  • chování osoby by z důvodu duševní poruchy závažným způsobem narušovalo kolektivní soužití.